dla projektantow gier w skali 1:1

Forum o wszystkim, co mniej lub bardziej jest związane z Mein Panzer.

Moderatorzy: Rafał Szwelicki, Rademon

dla projektantow gier w skali 1:1

Postprzez ragozd » Pon Sty 19, 2009 9:35 pm

To nie grubosc pancerza miala wieksze znaczenie dla przebijalnosci, a kat trafienia.
Polecam grafike z instrukcji zalogi Tygrysa
http://www.tigerpanzer.de/tigerfibel/t34.htm
widac tu cos w rodzaju koniczyni oznaczajacej zakres skutecznego stralu T-34 do tygrysa. Jak widac, ustawienie rogiem do przeciwnika zdecydowanie zwiekszalo odpornosc pojazdu :P (wieksze rykoszety i wzgledna grybosc pancerza dlo penetracji)
dla pantery juz nie bylo tak rozowo, i glownie przod byl tylko bezpieczna strefa
http://www.geocities.com/Area51/Capsule ... linde1.jpg
Sa tylko dwie zasady wojny - nigdy nie atakuj Rosji i nigdy nie atakuj Chin!
W Armii Czerwonej więcej odwagi potrzeba by sie wycofać, niż zaatakować!
Walcząc "klimatycznie", II WS trwałaby do dziś. A tak - wygrali powergamerzy!
Awatar użytkownika
ragozd
Kontestator
Kontestator
 
Posty: 5843
Rejestracja: Pią Kwi 16, 2004 12:00 pm
Miejscowość: Warszawa-Tarchomin

Postprzez xardas12r » Wto Sty 20, 2009 12:40 pm

Jak byś to widział wprowadzone do gry ??
Awatar użytkownika
xardas12r
Starszy sierżant
Starszy sierżant
 
Posty: 109
Rejestracja: Sob Kwi 21, 2007 11:47 am
Miejscowość: Olsztyn/Warszawa-Bemowo


Wróć do Ogólnie o Mein Panzer

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

cron