Strefa Wojny Paradox 15 IV 2018

Moderatorzy: Indar, Liissu, MiSiO, Sieciech

Strefa Wojny Paradox 15 IV 2018

Postprzez Assur » Pon Kwi 02, 2018 6:11 pm

Zapraszamy na turniej Warzone Resurrection!

Termin: 15.04.2018

Miejsce: Paradox Cafe, Anielewicza 2, Warszawa

Wejściówka: 20zł (na miejscu lub przelewem, dane do przelewu podamy na dniach)

Zgłoszenia wysyłać proszę na maila: warzone.events.warsaw@gmail.com

W cenie piwko do 10zł w barze.

Limit Miejsc: 20 osób

Nagrody: Będą

Rozkład Jazdy:

10:00 – ZAPISY
10:15 – 12:45 - I BITWA
13:00 – 15:30 - II BITWA
15:45 – 18:15 - III BITWA

ZASADY:

Format: Standard OOC 1000pkt – jedna rozpiska

Deck: Możliwość zmiany w przerwie między bitwami.

Proxy: w granicach zdrowego rozsądku (w razie watpliwości lepiej pytać)

ZASADY PUNKTACJI (pozwoliłem sobie wyedytować post z turnieju w Rumii, bo zasady bardzo nam odpowiadają, mam nadzieję, ze nikt nie będzie miał mi tego za złe :) )

Zgłoszenie rozpisek w terminie 12.04.2018 do 24:00 – 5MP
Dopuszczalne formaty rozpisek: .doc .pdf .txt

Całkowicie pomalowana armia, bez proxów – 5MP

Częściowo pomalowana armia (50%+) - 3MP

Punktacja za bitwy:

Startujemy z wynikiem 10:10MP.

1) Cel główny jest warty +/- 5 MP.

Czyli jak wypełniłem misję mam 15 MP, a mój przeciwnik 5 MP.

2) cele poboczne:

A) przypisany do bitwy +/- 2 MP.

Czyli jak wypełniłem pkt nr 1 (mam 15 MP, a przeciwnik 5 MP), dodatkowo wypełniłem cel nr 2.A to mam 17 MP, a przeciwnik 3 MP.

B) Zabicie wrogiego Army Commandera +/- 1 MP. Tutaj zmiana, chcemy przetestować taki wariant, bo wydaje nam się, ze jest łatwiejszy do zapamiętania i bardziej skillowy niż faction objectives.

Analogicznie jak w pkt. 2.A .

3) Body Count Advantage za każde pełne 30% wartości punktowej rozpiski przewagi nad przeciwnikiem na koniec bitwy +/1 pkt. Maksymalnie można zdobyć 2MP.

Przykład, gramy na 1000 pkt. : ja zabiłem 792 BC, a mój przeciwnik 297 BC to:

792 - 297 = 495 BC

zatem dostaję: 1 MP, a mój przeciwnik traci 1 MP.

Z tego wynika że wynik bitwy zawsze mieści się w ramach od 0 MP do 20 MP, a suma MP jest stała równa 20 MP.

Możliwe wyniki w MP:

20 : 00
19 : 01
18 : 02
17 : 03
...
10 : 10
...
03 : 17
02 : 18
01 : 19
00 : 20

Body Count służy do rozstrzygania remisów w tabeli w MP.

Bye wynikający z nieparzystej liczby uczestników to średnia arytmetyczna z punktów zwycięzców bitew liczonych w MP i BC.

Misje:

Mission 1: Communication plants retake

Deployment: Battleline (6”)

Deployment Options: Regular, Flank Deployment, Infiltrate, Stalk, Preemptive strike

Set up the game as described in chapter 3.

While preparing the battlefield during set up, place five Communication plants markers on the table as follows:

Place one marker on the centre point of the table and one on the centre point of any table quarter.

Mission parameter: The Player who at the end of a Turn 4 or any turn after that controls 3 communication plants markers score a victory* (+/-5 MP).
* In addition, the victory conditions are checked at the end of time.

To take control over a communication plant marker a model must be in b2b contact with it and spend 1AP. 2AP if a marker is being controlled by an opponent. Engaged models can not take control over a marker.

Secondary mission: Experimental Tech +/- 2 MP

Faction Objective: killing enemy commander +/- 1 MP

Body Count Advantage: for every 300BC advantage +/- 1MP up to +/- 2MP.

Mission 2: Breach in the defence line

Deployment: Battle Lines (6”)

Deployment Options: Regular, Stalk, Preemptive strike, Rapid reployment
Set up the game as described in chapter 3.

After table sides have been chosen, Players place 3 mission objectives as follows:
Place one marker on the centre point of the table. The remaining two markers are placed an equal distance from the Convergence marker and the table edge along a central axis measured through the remaining no-man’s land diagonally.

Mission parameter: To win the game, a player must Control Objective Markers worth more VP than the opponent. Objective marker in a middle of a table is worth 1 VP. Objective marker closest to friendly deployment zone is worth 0 VP and the objective marker closest to opponent's deployment zone is worth 2 VP.

The game ends after turn 4.The player who controls Objective Markers worth more VP than the opponent wins* the game +/-5 MP.
* In addition, the victory conditions are checked at the end of time.

Secondary mission: Ammo dump +/- 2 MP

Faction Objective: killing the enemy commander +/- 1MP

Body Count Advantage: for every 300BC advantage +/- 1MP up to +/- 2MP.

Mission 3: Reconnaissance

Deployment: Quarters (18" arc)

Deployment Options: Regular, Rapid Deployment, Infiltrate, Stalk, Preemptive strike
Set up the game as descripted in chapter 3.

Mission parameter: Both players are attempting to control the 5 table zones (4 quarters + convergence).
A Player controls a table zone if they have more models in the particular zone at the end of the Game Turn than their opponent. A Table Zone is considered contested if there are an equal amount of models from both players in it.

To win* the mission (+/-5 MP), a player must control three of the five zones at the end of game turn 4 or any game turn after that.
* In addition, the victory conditions are checked at the end of time.

Secondary mission: Viral Inteligent +/- 2 MP

Faction Objective: killing the enemy commander +/- 1 MP

Body Count Advantage: for every 300BC advantage +/- 1MP up to +/- 2MP.


Link do tematu na forum dedykowanym Warzone Resurrection:
http://wz-r.pl/index.php?topic=105.0
Assur
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
 
Posty: 297
Rejestracja: Sob Kwi 13, 2013 7:36 pm

Wróć do WZ Ressurection: Turnieje, spotkania i raporty z bitew

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości