pasterz Nowa jednostka do chronopi (narazie pomysł )

Moderatorzy: Bakemono, Rafał Szwelicki, Ciern

pasterz Nowa jednostka do chronopi (narazie pomysł )

Postprzez Aramir » Czw Gru 17, 2009 7:31 pm

najpierw wstęp to jest pomysł daleki od ideału po prostu mi sie nudziło w pracy i w domu :D pewnie pojawi sie coś w stylu ale porazka za silne ale przyjemniej coś nowego a zatem zaczynamy :D


To było dawno...praktycznie zaraz po rozpad ku triady Krasnoludów zafascynowała walka Synów Kronosa. Kahlin Cagn po walce z barbarzyńcami nie mógł wyjść z zachwytu jak Łowcy rozkazują swoim zwierzętom. Zebrał śmiałków z każdego klanu i wysłał ich aby uczyli się od dzieci natury. Barbarzyńcy przyjęli krasnoludzkich wojowników z otwartymi rekami wszak i oni podziwiali bojowość tych małych wojowników. Po miesiącach a nawet latach pobytu krasnoludy oduczyły się typowych dla swojej rasy zachowań przestały nosić zbroję a długie wędrówki przez las poprawiły szybkość. Topory z błękitnego metalu oddali z ręce swoich przyjaciół. Barbarzyńcy odwdzięczyli się w zamian ucząc ich jak korzystać z procy i tak mieszkali jedni z drugimi zgłębiajac wzajemne techniki walki. Okazało się bowiem ze przynależność do klanów ma odbicie w kontaktach ze zwierzętami. Krwawe kości potrafiły zapanować nad niedźwiedziami. Rogaci nad Thotkami(ew. Baranami). Mroczne kły zaczeły kontrolować dziki. Nad jakimi zwierzętami zapanowali wojownicy klanu wilka nie trzeba chyba mówić. Tylko sępom nie udało się zapanować nad żadnym zwierzęciem mieszkającym w lasach lub na łąkach. Krasnoludy nie walczyły nigdy w armiach Synów kronosa a sam Kahlin Cagn zapomniał o tej misji. Wtedy przyszły dni szału. Krasnoludy odczuły potrzebie powrotu do domu. Podczas wędrówki „ekspedycja” natrafiła na zmasakrowane ciała nad którymi latało stado sępów. W tym zdarzeniu wojownicy sępa widzieli szanse. Rozbili obóz. Po 2 dniach medytacji dało się i tym krasnoludom. Zadowoleni wrócili do Twierdz gdzie trwała wojna z bogami. Wtedy dowiedzieli się także o zejściu największych wojowników w podziemia . Oni zaś zaczęli nauczać braci jak zapanować nad zwierzętami.
Mod poj: Pasterz
WW RC P LD A W S MV AR Def SZ koszt:
12 12 - 15 3 2/3 5 3 12 -3 2 65
Umiejętności:
steadfast
Forest warior
climb
Hide
Hunter

Uzbrojenie:
Proca 6 12 18 ( 4 ) x 2
kastet st + 1

Sępy
WW RC P LD A W S MV AR DEF SZ Koszt Oddział
7 7 10 2 1 0 1/5 12 -2 1 20 5 (nie mniej i nie więcej)
Dziobem 4x2
ucztowanie: jeżeli sęp zabije model przeciwnika i poświęcisz akcje wszystkich z odziału sępy zaczynają pożywiać się zwłokami(wydziobywać oczy itd.) powoduje to strach w 10 calach dookoła na każdym modelu przeciwnika który to widzi


Krwawe kości
niedźwiedź
WW RC P LD A W S MV AR DEF SZ Koszt Oddział
12 8 - 10 2 2 6 3 16 -1 2 50 2 (nie mniej nie więcej)
gryzie 1x(11DEM) i drapie pazurami 2x (10 DMG)
Alternatywnie:
W: 1
gryzie 1 x 10 obr i drapie łapą 1x 10 dmg
Możliwość jazdy na nim(sumujesz W) Def i pancerz osoby która kieruje SZ :3


Wilki:
Wilki
WW RC P LD A W S MV AR DEF SZ Koszt Oddział
8 8 10 2 1 4 4 12 -2 1 25 4 (nie mniej nie więcej)
gryzie 8 dam (zatruta ślina)
group atack
(zastanawiałem się nad wyciem czegoś w stylu scouttów ale mniejszy zasięg ale to by było skopiowanie umiejętności sępa więc pozostałem przy truciźnie)


Klan rogatych:
Barany
WW RC P LD A W S MV AR DEF SZ Koszt Oddział
10 8 - 10 2 2/1 5 3 12 -1 2 35 3(nie mniej nie więcej)
Ram attack (8) (Możliwy z biegu odbija przeciwnika na 1 cal) jeżeli przeciwnik dotknie przeszkody np. ściany broni się przed 8 Dmg
Gryzie 2x (8OBR)
Alternatywnie:
ram(9) (zwykły)
W: 1
gryzie 1 x 8 obr
Możliwość jazdy na nim(sumujesz W) Def i pancerz osoby która kieruje SZ :3


dark Tusk:
Dziki
WW RC P LD A W S MV AR DEF SZ Koszt Odział
10 8 - 10 2 2/1 5 3 12 -1 2 35 3( nie mniej nie więcej)
Atak z kłów darmowy przy szarży(możliwy z biegu) (zawsze 1)8DMG (przeciwnik 1 raz broni się oda ataku jeżeli mu się nie udało a ma 2W broni się 2 raz w przypadku porażki zostaje nabity na kły w tym przypadku dzik nie rzuca na trafienia tylko trafia automatycznie)
później normalnie atak z kłów 8 dmg
Alternatywnie:
atak z kłów ( 8dmg)
W: 1
kły 1 x 8 obr
Możliwość jazdy na nim(sumujesz W) Def i pancerz osoby która kieruje SZ :3

O ile pasterza można mieć w każdej armii o tyle podlegające mu zwierzęta są zależne od klanu
Mi osobiście bardziej podoba sie wersja samych zwierzaków bez opcji jazdy na nich(troche za silne z drugiej zaś strony kawaleria byłaby dośc wolna mv 3 mało dodatkowych umiejetności i tylko w2 ale to juz sami oceńcie moj pomysł
"nie obchodzi mnie ile zyskalismy na jego zdradzie. Wciaz pozostaje zdrajcą i jako taki zostanie stracony"
Awatar użytkownika
Aramir
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
 
Posty: 291
Rejestracja: Pią Wrz 29, 2006 11:14 am
Miejscowość: Stalowa Wola

Postprzez Liissu » Pią Gru 18, 2009 11:52 am

Ciekawy pomysł, można by było zrobić testy, ewentualnie poprawić statystyki. Jazda na dzikach, czy niedźwiedziach trochę za bardzo wpada w klimat heroes V . Moim zdaniem ucztowanie sępów nie jest rzeczą, której mógłby się przestraszyć wojownik. Chyba że to jakieś sępy mutanty.

Jazda już jest trochę słaba ale jest więc nie ma co robic dodatkowych jednostek, chyba że zrobić słabszą oddziałową jazdę. Problemem będą figurki. Co do jeźdźców tych co są można dać im ram attack dmg 10 (rozrywacza czarnych dmg 8 ) i powinno grać. Oczywiście nie tyczyło by się to mountedów pokroju myrmadonów czy Swamp fiendów oraz modeli latających.

A teraz propozycja ode mnie:

Oszczepnicy do Soksów.

Jedostka dostępna w każdym klanie.

Um dodatkowe:
Hide
Forest Warrior
Ice warrior
Nie obowiązywała by ich zasada thrown weapon (1 rzut na turę)


Statystyki:
WW 10
RC 11/10
PW -
LD 12/13
AC 2
MV 4
WD 1
Str 4
AR 12/13
DEF -3

Koszt w granicach 20 pkt.

Wyposażenie:
Prosty miecz Str+3
Javelin zasięg STR+5 (poprawione w faq) DMG str+2

Wystawiani w grupach 4-8 bez dowódcy.
,, Prędzej zobaczysz Wasza Królewska Mość Dźwinę wstecz płynącą niż Litwinów i ich hetmana z pola uchodzących"
gen. Lennartsson bitwa pod Kircholmem
Liissu
Podporucznik
Podporucznik
 
Posty: 1159
Rejestracja: Nie Sty 07, 2007 8:46 pm
Miejscowość: Kraków


Wróć do Ogólnie o Chronopii

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość