TURNIEJE na Kraków Game Fusion, 15.-17. kwietnia

Moderatorzy: BORS, NairoD, Venator, KędzioR_vo, Kadzik

TURNIEJE na Kraków Game Fusion, 15.-17. kwietnia

Postprzez tomo » Sob Mar 05, 2011 11:21 am

Witam,
Mam przyjemność zaprosić Was na turnieje Infinity w ramach konwentu Kraków Game Fusion 2011.
Dla zainteresowanych całością:
http://www.gamefusion.pl
http://www.facebook.com/pages/Krakow-Game-Fusion/171851636169282

Impreza potrwa od 15. do 17. IV, odbędzie się na terenie Uniwesytetu Ekonomicznego w Krakowie (ul. Rakowicka 27, kilkanaście minut spacerem od dworca głównego).

Nie ma osobnej wejściówki na turnieje, wziąć udział może każdy uczestnik konwentu (wpisowe na całą imprezę będzie kosztowało ok. 30zł). Noclegi za jakieś grosz na wspólnej sali albo we współpracujących hostelach.

Nagrodysponsoruje Wargamer oraz MadFLy-Art Studio i główny organizator - Niezależne Zrzeszenie Studentów AE.

W założeniu przez cały czas ma trwać blok Infinity.

Piątek 15. (od ok. 17.) – pokazy, nauka gry (jakiś stół dla chętnych na grę też się znajdzie :) )

Sobota, 16. (cały dzień) – turniej na serio,

10. – 11.45 – pierwsze starcie,
12. – 13.45 – drugie starcie
15. – 16.45 – trzecie starcie
17. – 18.45 – czwarte starcie

Niedziela, 17. (cały dzień) – turniej na luzie,

10. – 16. – tyle starć, ile się zmieści

Proszę o zgłoszenia na sobotni turniej w tym wątku. Od liczby uczestników zależy ile makiet musimy przygotować.


ZASADY DOTYCZĄCE OBU DNI:

Rozmiar armii - 200 punktów
(reszta standardowa, prócz liberalnych rozmiarów podstawek)
Wszystkie modele użyte podczas turnieju muszą być figurkami Infinity produkcji Corvus Belli.
Jeśli dana miniaturka nie została jeszcze wydana, może być zastąpiona innym modelem z serii Infinity. Należy poinformować przeciwnika o tym, jaką figurkę reprezentuje ten zastępczy model.
Używanie konwertowanych modeli jest dopuszczalne, o ile wszystkie lub większość komponentów modelu to produkty Corvus Belli.
Używanie innych modeli wiernie oddających wygląd modeli Infinity (np własnoręcznie stworzonych przez fanów) jest dopuszczalne, ale jedynie jeśli nie stanowią one produktu
innej firmy. Proxów nie wolno.
Modele muszą być sklejone (przynajmniej ich główne części, nie ma obowiązku dołączania wszystkich drobnych szczegółów wyposażenia czy antenek).
Modele muszą być umieszczone na podstawkach oryginalnych lub nieznacznie większych. Większe podstawki, np. 30mm dla modeli piechoty są dopuszczalne, ale oznaczają zdanie się na osąd sędziego w razie ewentualnych sytuacji spornych, dotyczących rozmiaru podstawek. Dla Haqqislamskiej Gwardii Maghariba, która dostarczana jest bez podstawki, zalecamy okrągłą podstawkę o średnicy ok. 3 cali (8 cm).
Wymogu malowania nie ma ale za pomalowaną armie jest bonus – dodatkowy punkt do sobotniej klasyfikacji końcowej.
Uczestników turnieju obowiązuje kulturne zachowanie i słownictwo. Oszukistwo może zostać ukarane przez sędziego karnymi punktami (max. 5)
Pić ani palić nie wolno.





SOBOTA:

SCENARIUSZE:


Misja zapowiadała się normalnie: przeczesać ewakuowany teren, zlikwidować ewentualny opór, złożyć raport. Grupa porucznika Bravo rozproszyła się po okolicy. Wszędzie było cicho jak makiem zasiał, aż tu nagle, niemal jednocześnie, zauważono kilku niezidentyfikowanych osobników, a rejon działań zaroił się od niebezpiecznie pięknych kobiet. Obserwując odczyt funkcji życiowych swoich podwładnych, Bravo czuł, jak kontrola nad formacją wymyka mu się z rąk...

Nieopodal miejsca, w którym znaleźli się żołnierze walczących stron, lądował awaryjnie aerobus, wiozący lokalne kandydatki do konkursu Miss Visiorama. Piękności snują się po okolicy, w oczekiwaniu na ratunek. Po chwilowym oszołomieniu, dowódcy obu grup, pod wpływem rycerskich ideałów i długiego skoszarowania w warunkach segregacji płciowej, postanawiają ruszyć damom z pomocą, a o sprawach ojczyzny pomyśleć później.


BITWA I - PODCHODY

Po stole przechadza się jedna z dam w potrzebie. Żołnierze, nie bardzo wiedząc, co robić, ani skąd szybko wziąć dezodorant, wpatrują się w nią oczarowani, ignorując słabe protesty dowódców.

Na początku gry na środku stołu znajdują się dwa markery – Dama i Upuszczona Chusteczka. Począwszy od tury drugiej, na początku każdej tury gry, Dama porusza się 6 cali w losowym kierunku, ustawiając się zawsze przodem w kierunku, w którym się porusza. Dama ma normalną, tyle że sześciocalową ZoC, której nie mogą naruszać modele graczy (wszyscy są w szoku i nikt nie śmie tak po prostu zagadać).

Każdy model, który ma LoS do Damy, może wykonać Długą Akcję Gapienie się.

Chusteczka pozostaje na środku stołu. Można ją podnieść za jedną Krótką Akcję Ruchu będąc w BtB z markerem. Tak samo można ją zabrać zabitemu modelowi, który był w posiadaniu tejże, gdy żył.

UWAGA! Podczas pierwszej i drugiej tury gry, obaj Porucznicy nie dysponują Rozkazem Specjalnym! Wszyscy są w szoku i ich olewają.

Cele:
Główny:
Wykonać akcję „Gapienie się” więcej razy, niż przeciwnik.
Poboczny A: Zdobyć Upuszczoną Chusteczkę (liczy się tylko to, kto ją ma w momencie zakończenia gry, nieważne, kto podniósł).
Poboczny Z: W ciągu tej samej tury, tym samym modelem, wykonać akcję „Gapienie się” dwa razy – Gapiąc się raz na Przód, a drugi raz na Tył markera Damy (kolejność dowolna).

Szczegóły:
Kierunek ruchu Damy określamy, kładąc wzornik wybuchu nad markerem (1 w stronę środka stołu. Przed pierwszym ruchem – wzdłuż osi stołu w stronę Strefy R. Gracza bez Inicjatywy - tak samo losujemy ustawienie przodu Damy, przed rozpoczęciem gry) i rzucając k20. Ruch następuje w kierunku, wskazanym przez cyfrę jedności.

Jeśli Dama napotyka przeszkodę, stara się ją ominąć najkrócej jak się da. Jeśli to beczka, obchodzi ją i wraca na swoją trasę. Jeśli to ściana budynku/skraj przepaści/krawędź stołu itd., kontynuuje ruch wzdłuż niej, w kierunku bliższym pierwotnemu kierunkowi ruchu.

Dama jest nietykalna, podstawka żadnego modelu Gracza nie może nawet musnąć jej ZoC. Jeśli Dama sama skieruje się w stronę modelu Gracza i skończy ruch mniej niż 6 cali od niego, zszokowany model jest natychmiast odsuwany na przepisową odległość po najkrótszej możliwej prostej (mieszanka wstydu i cholernie mocnych perfum). Tak, może w ten sposób spaść z dachu, a nawet wejść w BtB z wrogiem. Wówczas modele walczą w CC od następującej tury. Tak, dotyczy to też modeli w Hidden Deployment! Jeśli ZoC Damy zahaczy kogoś w HD, umieszczamy marker TO na stole tam, gdzie miał być, i przesuwamy wedle zasad, dotyczących modeli Graczy.

Dama nie zauważa modeli Graczy (wzrok wbity w ziemię), wykonuje przez całą grę jedynie sześciocalowy Ruch, nie robi ani nie wywołuje ARO. Marker Damy ma zaznaczony Przód i Tył, dokładnie tak, jak normalne modele.

Antypody i Gaki/Prety nie mogą się Gapić, nie mają po co. REMy Remote Presence same nie mogą, ale Haker może się Gapić poprzez REMa, jeśli ten drugi ma LoS do Damy, a Haker nie. REMy Servant umożliwiają Gapienie się swoim kontrolerom na tej samej zasadzie. TAGi mogą normalnie.

Gapienie się można wykonywać w ramach Rozkazu Koordynowanego.


BITWA II - RYCERZ

Dama dalej jest w zasięgu wzroku, gdy żołnierze dochodzą do siebie. Ciągną słomki, grając o cudem znaleziony odświeżacz do paszczy. Szczęśliwiec rusza do akcji. Pozostali rozglądają się za koleżankami napotkanej piękności.

Na środku stołu znajduje się nieruchomy marker Dama, ustawiony przodem w losowym kierunku (patrz Bitwa I). Dodatkowo, każdy z Graczy umieszcza jeden marker Terminal według następujących zasad:
1. Nie dalej niż 6 cali od poprzecznej osi stołu,
2. Nie bliżej środka stołu niż 12 cali,
3. Nie bliżej krawędzi niż 1 cal.

Począwszy od tury drugiej, na początku każdej tury gry, należy wyznaczyć kierunek, w który zwraca się Dama (wzornik wybuchu, 1 w stronę, w którą Dama obecnie patrzy, k20, cyfra jedności to nowy kierunek).

Odświeżacz do ust daje moc przekraczania ZoC Damy jednemu modelowi, wybranemu przez Gracza w sekrecie przed rozpoczęciem wystawienia. Pozostałe modele traktują Damę jak w I bitwie, z tym, że już się nie Gapią.

Model z Odświeżaczem może wejść w BtB z Damą. Kurtuazja nakazuje, by zrobił to, zbliżając się do niej od Przodu. W BtB model może wykonać Długą Akcję Gadka, rzucając test WIP lub PH z następującymi modyfikatorami:
1. +1 jeśli model ma współczynnik ARM równy 2 lub większy (lśniąca zbroja),
2. +1 jeśli model posiada Motocykl (wiadomo;)
3. +1 jeśli model jest Bohaterem Imiennym (Tarik, Achilles itp.).

Jeśli model nie zda testu, może próbować w kolejnej turze. Nie musi opuszczać ZoC Damy. Jeśli zda, porusza się wraz z Damą w stronę najbliższej Osłony z prędkością 6 cali, na początku każdej tury gry (począwszy od następnej)
Jeśli model z Odświeżaczem zginie, cenny przedmiot można podnieść automatycznie, wchodząc w BtB z trupem. Może to zrobić tylko przyjazny model - wrogie nie wiedzą, jak skarb posiada. Jeśli zginie w walce wręcz, wróg również nie kradnie Odświeżacza.

Terminale: Można z nich uzyskać dane na temat miejsca lądowania aerobusu z cennymi pasażerkami. Pobranie danych to Krótka Akcja + test WIP w BtB z terminalem (Haker/Inżynier: +3). Ponadto Haker może próbować na odległość na bazowym współczynniku. Kto pierwszy dotrze do któregokolwiek z terminali i zda test, pobiera dane i kasuje je w systemie – terminale stają się od tego momentu bezużyteczne. Tylko jeden model na raz może posiadać cenną informację i zawsze zachowuje ją dla siebie. Można ją od niego przejąć tylko na dwa sposoby:
1. zabijając posiadacza w CC (wrogie modele),
2. przeprowadzając na nieprzytomnym posiadaczu nieudany test Leczenia (modele przyjazne).

W pierwszym przypadku wróg wydusza zeznanie krótkimi torturami, w drugim, padający żołnierz przekazuje informację medykowi w ostatnim tchnieniu.

Cele:
Główny:
Zdać swoim modelem z Odświeżaczem test Gadki i udać się z Damą na stronę.
Poboczny A: Posiadać żywy model z informacjami z któregoś Terminalu.
Poboczny Z: Mieć LoS od dowolnego modelu do (własnego lub wrogiego) modelu z Odświeżaczem, w momencie, gdy ten wykonuje test Gadki (wystarczy raz, test nie musi być zdany). Jedni robią pamiątkowe zdjęcia dla kolegi, inni fotki dla czarnopropaganidzistów

Szczegóły:
Z chwilą wejścia w BtB z Damą, model nie może być obiektem żadnych ataków. Zanim to nastąpi, można go atakować normalnie, nawet w jej ZoC.

W ZoC/BtB z Damą mogą naraz znajdować się oba modele z Odświeżaczem.

Jeśli jeden z modeli z Odświeżaczem testuje Gadkę, podczas gdy jego konkurent znajduje się w ZoC/BtB z Damą, wywiązuje się rzut przeciwstawny. Każdy ma prawo wybrać współczynnik, z którego chce skorzystać. Zwycięzca zajmuje miejsce w BtB z Damą (nawet jeśli wcześniej tylko jego przeciwnik stał koło niej) i mają do niego zastosowanie wszystkie zasady udawania się na stronę.

Damy nie można odbić, nie znudzi się swoim absztyfikantem aż do końca gry. Pokonany konkurent traci korzyści płynące z Odświeżacza i stoi bezczynnie w miejscu, dopóki para nie znajdzie się 6 cali od niego, potem może działać normalnie w swojej turze oraz w ARO, nie wolno mu jednak atakować pary, podobnie jak innym wrogim modelom.

Z chwilą zdania testu Gadki, model przestaje dostarczać Graczowi swego Rozkazu i nie wykonuje żadnych akcji, oprócz sześciocalowego ruchu z Damą. Nie liczy się do złamania ani nie daje przeciwnikowi punktów zwycięstwa. Jeśli był Porucznikiem, Gracz natychmiast wybiera nowego Porucznika (nie musi poświęcać dwóch rozkazów).

Model, który otrzymuje Odświeżacz nie może być TAGiem, REMem, Gakim/Pretą, Antypodem ani Pupnikiem. Nie musi za to być płci męskiej. W Krakowie mamy coraz dłuższą różową tradycję, a Queerowy Maj już blisko :-)

Zranienie modelu z Odświeżaczem amunicją Fire powoduje wybuch aerozolu. Odświeżacz zostaje bezpowrotnie utracony.


BITWA III - NA RATUNEK

„No i co z tego, że zabrał odświeżacz? Tam jest cały tabun dam w trudnym położeniu. Uwierz mi, pomocna dłoń i uśmiech od ucha do ucha! A teraz osłaniaj mnie, idę znaleźć właz do tego cholernego tunelu.”

Obie ekipy wiedzą już co się stało i gdzie dokładnie przyziemił cudowny aerobus. Kipiący od hormonów żołnierze rzucają się na łeb na szyję, byleby tylko wyprzedzić konkurencję.

Na środku stołu znajduje się marker Właz, oznaczający zejście do tunelu, którym można szybko i bezpiecznie dotrzeć do miejsca wypadku i zebrać zasłużone oklaski. Każdy model, który wejdzie w BtB z markerem, jest usuwany ze stołu. Oprócz tego, każdy z graczy umieszcza na stole dwa markery Skrzynka w taki sam sposób jak Terminale w Bitwie II. Model, który wejdzie w kontakt ze skrzynką, może wyciągnąć z niej narzędzia do naprawy aerobusu, wykonując Krótką Akcje Ruchu.

UWAGA! W pierwszej i drugiej turze gry wszystkie modele są traktowane, jakby były Impetuous, przy czym poruszają się w kierunku środka stołu, nie przeciwnika. To samo dotyczy na dwie tury modeli, które są Impetuous z natury.
UWAGA! Model, który w poprzedniej grze dysponował Odświeżaczem (liczy sie stan z momentu zakończenia rozgrywki), nie wchodzi od gry wraz z innymi. Zamiast tego pojawia się w dowolnym punkcie własnej strefy rozstawienia na początku trzeciej tury danego gracza. Ten, któremu się powiodło był zajęty, a ten drugi musiał się wypłakać.

Cele:
Główny:
Wprowadzić do tunelu modele warte więcej punktów, niż wprowadzone modele przeciwnika.
Poboczny A: Dotrzeć własnym modelem o najniższym koszcie punktowym do Włazu, zanim zrobi to przeciwnik.
Poboczny Z: Dotrzeć do tunelu przynajmniej jednym modelem, posiadającym Skrzynkę z narzędziami.

Szczegóły:
Jeśli Gracz ma więcej niż jeden model o najniższym koszcie, może próbować wypełnić cel poboczny A każdym z nich. Nie wliczamy tu modeli REMów z Ghost:Synchronised/Servant ani Antypodów, Gakisów/Pretów czy Pupników.
Te same modele nie mogą nosić skrzynek z narzędziami - wyjątkeim są Ghost:Servant, którym wolno.


BITWA IV - PAN ZŁOTA RĄCZKA

Żołnierze docierają do celu, w zasięgu wzroku stoi otoczony ślicznotkami aerobus. Od wdzięczności rzeszy pięknych kobiet dzieli ich już tylko chwila grzebania się w smarze.

Na środku stołu, wzdłuż jego poprzecznej osi stoi Aerobus, zwrócony w stronę wybraną przez Gracza, który przegrał rzut na inicjatywę. Ponadto każdy z Graczy umieszcza w strefie rozstawienia przeciwnika marker Nadajnik (zanim wystawione zostaną figurki).

Autobus należy odpalić na pych. W tym celu należy zgromadzić z tyłu Aerobusu (czyli w BtB z jego tyłem) modele o łącznym PH równym bądź przekraczającym 30 i wykonać nimi Rozkaz Koordynowany Ruch+Ruch po prostej, wzdłuż osi stołu. Po wykonaniu tego manewru Aerobus jest usuwany ze stołu.

Będąc w BtB z Nadajnikiem we własnej strefie rozstawienia, Porucznik może wykonać Długą Akcję: Meldunek. Aby wyjaśnić dowództwu, co grupa robiła przez ostatnią godzinę i dyplomatycznie uniknąć kłopotliwych pytań, konieczne jest zdanie testu WIP. W każdej turze można spróbować raz bez modyfikatorów. Każdy kolejny test wiąże się z kumulatywnym modyfikatorem -3 (tzn. pierwszy raz: bazowe WIP, drugi: WIP-3, trzeci: WIP-6 itd.)

Cele:
Główny:
Odpalić Aerobus na pych.
Poboczny A: Zabić model przeciwnika, który zakończył BItwę II z Odświeżaczem, za pomocą własnego modelu, który posiadał Odświeżacz pod koniec drugiej Bitwy.
Poboczny B: Złożyć meldunek.

Szczegóły:
Gaki/Prety, Antypody i Pupniki nie mogą pchać Aerobusu. REMy i TAGi mogą. Ze względu na wymogi Rozkazu Koordynowanego, wszystkie pchające modele muszą mieć takie samo wyszkolenie (Regular/Irregular).
Na potrzeby celu pobocznego A nie ma znaczenia, czy model kończący grę z Odświeżaczem przeżył II Bitwę czy nie. Liczy się model, który miał Odświeżacz jako ostatni, zanim skończyła się gra.



PUNKTACJA:
W każdej misji będą do wykonania: cel główny i dwa poboczne, z tym, że jeden będzie możliwy do wykonania jednocześnie przez obu graczy, a drugi – tylko przez jednego naraz.

Cel Główny - 4 pkt
Cel Poboczny A - 2 pkt
Cel Poboczny Z - 1 pkt

Zwycięzcą zostanie gracz, który zgromadzi najwięcej punktów we wszystkich misjach. W przypadku remisu, weźmiemy pod uwagę punktację dodatkową, tzw. humanitarną ;) Oprócz punktów za wypełnienie zadań każdy z graczy otrzymuje za daną grę punkty, określające wysokość strat.

Straty własne:
poniżej 40 pkt - 4 pkt
poniżej 80 pkt - 2 pkt
poniżej 120 pkt - 1 pkt
(powyżej 120 pkt - 0 pkt)

Ponadto:
+1 punkt za pomalowaną armię
+1 punkt za własny komplet osprzętu (miarka, wzorniki, znaczniki, rozpiska na piśmie)
(Być może dorzucimy jeszcze jakiś punkt dla zdobywcy wyróżnienia za najbardziej sportową postawę, o tym później)





NIEDZIELA:

Niedziela ma otwarty charakter, by fani Infinity mogli też spokojnie skorzystać z innych atrakcji konwentu. Będą do dyspozycji stoły, scenariusze i może dyżurny przeciwnik. Każdy będzie mógł przyjść i rozegrać bitwę. Każda wygrana to jeden punkt, każdy punkt to szansa w losowaniu nagród na koniec dnia.
Przykład: losujemy rzutem k10,
1-3: nagroda dla Gracza A (3 wygrane w ciągu dnia)
4-6: nagroda dla gracza B (tyle samo)
7,8: nagroda dla gracza C (dwa zwycięstwa)
9: nagroda dla Gracza D (jedno zwycięstwo)
10: nagroda dla Gracza E (też jedno)



SCENARIUSZE: będą niespodziankowe

PUNKTACJA: zależnie od scenariusza



Pozdrawiam i zapraszam wszystkich!
Ostatnio edytowany przez tomo Pią Kwi 08, 2011 11:39 am, edytowano w sumie 4 razy
Awatar użytkownika
tomo
Starszy sierżant sztabowy
Starszy sierżant sztabowy
 
Posty: 220
Rejestracja: Śro Lip 23, 2008 1:20 pm
Miejscowość: zza

Postprzez Sosna » Nie Mar 06, 2011 4:26 pm

Wargamer sponsoruje nagrody na tą imprezę zaparszamy.
Awatar użytkownika
Sosna
Wargamer
Wargamer
 
Posty: 4129
Rejestracja: Czw Lis 27, 2003 5:38 pm

Postprzez magnus » Nie Mar 06, 2011 8:21 pm

na 90% będę :)
magnus
Chorąży sztabowy
Chorąży sztabowy
 
Posty: 595
Rejestracja: Pią Gru 05, 2008 6:16 pm

Postprzez NairoD » Nie Mar 06, 2011 10:02 pm

jak sie ninie zesra jest szansa ze bede :wink:
Szlachetne zdrowie,
Nikt się nie dowie,
Jako smakujesz,
Aż się zepsujesz.
Tam człowiek prawie
Widzi na jawie
I sam to powie,
Że nic nad zdrowie!!!
NairoD
Weteran
Weteran
 
Posty: 6844
Rejestracja: Czw Mar 16, 2006 5:55 pm
Miejscowość: Warszawa-Targówek

Postprzez Fol » Pon Mar 07, 2011 8:58 am

Kraków daleko nie jest. Bieram figsy i jedziem :D
Image

"Błędu nie popełnia tylko ten co nic nie robi" B-P
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umierali za swoją." George Patton
Awatar użytkownika
Fol
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 896
Rejestracja: Wto Lis 20, 2007 12:05 am
Miejscowość: Kielce

Postprzez Xard » Pon Mar 07, 2011 10:05 pm

No dokładnie do Krakowa nie jest daleko :D
Awatar użytkownika
Xard
Sierżant sztabowy
Sierżant sztabowy
 
Posty: 157
Rejestracja: Sob Wrz 13, 2008 9:17 am
Miejscowość: Leszczyny

Postprzez Fol » Nie Mar 13, 2011 10:40 am

Jakieś szczegóły np. czy trzeba robić przedpłate, jak z noclegiem itp.
Image

"Błędu nie popełnia tylko ten co nic nie robi" B-P
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umierali za swoją." George Patton
Awatar użytkownika
Fol
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 896
Rejestracja: Wto Lis 20, 2007 12:05 am
Miejscowość: Kielce

Postprzez TaTaR » Pią Mar 18, 2011 4:00 pm

ja wstepnie na sobotni turniej się zgłaszam.
Ale zaznaczam, że moje dzieci mopgą zrobic mi niespodziankę i się rozchorować (Wiktorek) albo się urodzić (Bruno) i wtedy z imprezy nici... ;)
TaTaR
Starszy plutonowy
Starszy plutonowy
 
Posty: 63
Rejestracja: Wto Kwi 25, 2006 7:08 pm
Miejscowość: Kraków

Postprzez NairoD » Pią Mar 18, 2011 5:23 pm

TaTaR napisał(a): albo się urodzić (Bruno) i wtedy z imprezy nici... ;)


no wtedy własnie jest powód do imprezy :wink: Bede tzrymał kciuki zeby sie zdrowy urodził :D
Szlachetne zdrowie,
Nikt się nie dowie,
Jako smakujesz,
Aż się zepsujesz.
Tam człowiek prawie
Widzi na jawie
I sam to powie,
Że nic nad zdrowie!!!
NairoD
Weteran
Weteran
 
Posty: 6844
Rejestracja: Czw Mar 16, 2006 5:55 pm
Miejscowość: Warszawa-Targówek

Postprzez tomo » Wto Mar 22, 2011 12:40 pm

+1 :D

A co do przedpłat i noclegów, to szczerze mówiąc nic o tym nie wiem. Proponuję uderzać bezpośrednio do orgów.
Awatar użytkownika
tomo
Starszy sierżant sztabowy
Starszy sierżant sztabowy
 
Posty: 220
Rejestracja: Śro Lip 23, 2008 1:20 pm
Miejscowość: zza

Postprzez Fol » Wto Mar 22, 2011 10:32 pm

Jest info co do Akredytacji :D 35 zł za 3 dni z nocką. Dobrze ,że piątki na uczelni mam wolne ;p
Image

"Błędu nie popełnia tylko ten co nic nie robi" B-P
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umierali za swoją." George Patton
Awatar użytkownika
Fol
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 896
Rejestracja: Wto Lis 20, 2007 12:05 am
Miejscowość: Kielce

Postprzez magnus » Nie Mar 27, 2011 10:42 pm

Kredytka wykupiona :D więc teraz tylko baaardzo losowe wypadki spowodują że nie przyjadę. Czekamy na scenariusze
magnus
Chorąży sztabowy
Chorąży sztabowy
 
Posty: 595
Rejestracja: Pią Gru 05, 2008 6:16 pm

Postprzez Fol » Czw Mar 31, 2011 9:11 pm

Jakieś info co do Scenariuszów i stołów??
Image

"Błędu nie popełnia tylko ten co nic nie robi" B-P
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umierali za swoją." George Patton
Awatar użytkownika
Fol
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 896
Rejestracja: Wto Lis 20, 2007 12:05 am
Miejscowość: Kielce

Postprzez Fol » Śro Kwi 06, 2011 7:09 am

Ja muszę się wycofać z przyczyn ekonomiczno-gospodarczych. Sorry ;(
Image

"Błędu nie popełnia tylko ten co nic nie robi" B-P
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci skurwiele umierali za swoją." George Patton
Awatar użytkownika
Fol
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
 
Posty: 896
Rejestracja: Wto Lis 20, 2007 12:05 am
Miejscowość: Kielce

Postprzez NairoD » Śro Kwi 06, 2011 8:21 am

No to i ja sie posypie. Mam 16 walny zjazd stowarzyszenia rekonstruktorskiego wiec odpadam
Szlachetne zdrowie,
Nikt się nie dowie,
Jako smakujesz,
Aż się zepsujesz.
Tam człowiek prawie
Widzi na jawie
I sam to powie,
Że nic nad zdrowie!!!
NairoD
Weteran
Weteran
 
Posty: 6844
Rejestracja: Czw Mar 16, 2006 5:55 pm
Miejscowość: Warszawa-Targówek

Następna

Wróć do Infinity: Turnieje ogólnopolskie

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron